Rendeljen időben!

Webáruházunk április 23-től 28-ig zárva tart, ez idő alatt megrendeléseket fogadunk, de csomagfeladás nem lesz. Az ügyfélszolgálat telefonon korlátozottan elérhető, kérjük inkább email-t írjon: info@jozsapet.hu

Köszönjük Türelmét!

Segíthetek?  info@jozsapet.hu

Gyakori kérdések

Milyen kedvezményeket kaphatok?

 

1. Az áruházban minden vásárlás után hűségpontokat kapnak a regisztrált vásárlók. Néhány termék esetében plusz többletpontok (500 vagy 1000, ez az adott termék oldalán fel van tüntetve) is jár. Ezeket a hűségpontokat a következő vásárlásai során bármikor beválthatja.

2. Az ingyenes magazinunkra feliratkozók ajándék labdát kérhetnek kedvencüknek a feliratkozásért cserébe és időszakos akciókat, kuponokat találhatnak a magazinban.

3. Az áruház vásárlói igénybe vehetik az Online Pénztárca rendszerét a megrendelés leadása során.

 

Hogyan fizethetem ki a megrendelésem?

 

Áruházunkban utánvéttel, azaz a csomag átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával a futárnál vagy csomaautomatánál, vagy a megrendelés leadása után kiküldött értesítésünk alapján előre, átutalással is fizethet.

 

Milyen futárszolgálattal érkezik a csomagom?

 

Három futárszolgálattal állunk jelenleg szerződésben, GLS, DPD, MPL. A megrendelés leadása során Ön választhatja ki, melyik futárszolgálattal kéri a csomagot.

 

Kérhetem csomagautomatába is a csomagom?

 

Igen, csomagautomatába vagy csomagpontra is kérheti a csomagját, így nem kell otthon várni munkaidőben a megrendelését, hanem átveheti akkor a csomagautomatából, amikor Önnek megfelelő.

 

Kapok értesítést a csomagom érkezéséről?

 

Igen, emailt küldünk a csomag feladásáról, másnap pedig a futárszolgálat emailben vagy SMS-ben értesíti Önt a kiszállítás pontos időpontjáról.

 

Házhozszállítással kértem a csomagom, de nem tudom egész nap otthon várni. Mi a teendőm?

 

A futárszolgálatok a kézbesítés napján értesítik Önt a kiszállítás várható időpontjáról. Amennyiben az nem megfelelő, hívja fel az értesítésben szereplő telefonszámon a futárt és egyeztessen vele egy alkalmas időpontot.

 

Mennyi idő alatt kapom meg a csomagom?

 

Raktáron lévő termékek esetében már akár másnap Önnél lehet a csomag, beszállítói raktáron lévő 2-5 munkanap általában mire Önhöz kerül a megrendelése, vagy nehezen beszerezhető termékek esetén ez hosszabb, 8-21 nap lehet. 

A megrendelés beérkezése után emailben értesítjük Önt a várható kiszállítási időpontról.

 

Valami probléma van a csomagommal, mit csináljak?

 

Mi is emberek vagyunk, hibázhatunk a csomagolás során, illetve sérülhet a csomag a kiszállítás közben is. Ha valami probléma van a csomaggal, kérjük írjon emailt az info@jozsapet.hu email címre, hogy minél hamarabb orvosolni tudjuk a problémát.

 

Megrendeltem egy terméket, de mégsem kérem, mi a teendőm?

Kérjük, amennyiben mégsem szeretné átvenni megrendelését, jelezze ezt minél hamarabb emailben: info@jozsapet.hu, lehetőleg a csomagfeladás előtt, ugyanis a már feladott csomag esetén nekünk akkor is fizetnünk kell a futárszolgálatnak, ha nem veszi át a csomagot, így az át nem vett csomagok számunkra jelentős anyagi kárral járnak.

 

Ha Ön már átvette a csomagot, de valami miatt mégsem szeretné a terméket, kérjük jelezze emailben: info@jozsapet.hu és életbe lépnek a 14 napon belüli elállásra vonatkozó szabályok.

 

Hogyan állhatok el a vásárlástól, ha már átvettem a csomagom?

 

Önnek a csomag átvételétől számítva 14 napon belül jogában áll elállni a vásárlástól, kivéve 

  1. olyan zárt csomagolású Áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl táp, konzerv eledel, állatgyógyászati termék, higiéniai termék, étrend kiegészítő, csomagolt élelmiszer...stb;
  2. olyan Áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más Áruval;

Az elállás tényét kérjük jelezze emailben.

A terméket vagy termékeket az alábbi címre szükséges visszajuttatnia: Jozsapet Webáruház, 9730, Kőszeg, Rákóczi utca 28/b

Miután visszaérkezett hozzánk a termék vagy termékek az ellenértéküket, illetve az eredeti (tehát Önhöz érkező csomag) szállítási díját a visszaküldött termékkel/termékekkel arányosan az Ön által emailben megadott bankszámlaszámra térítjük vissza.

Bővebben az elállásról az Általános Szerződési Feltételekben olvashat.

 

 

Hogyan tudom értékelni az általam rendelt terméket? 

Minden terméknél, a termék tulajdonságainak részletes leírása után lehetősége van értékelni, 1-5-ig pontozni az adott terméket.