Gyakori kérdések
Milyen kedvezményeket kaphatok?
1. Az áruházban minden vásárlás után hűségpontokat kapnak a regisztrált vásárlók. Néhány termék esetében plusz többletpontok (500 vagy 1000, ez az adott termék oldalán fel van tüntetve) is jár. Ezeket a hűségpontokat a következő vásárlásai során bármikor beválthatja.
2. Az ingyenes magazinunkra feliratkozók ajándék labdát kérhetnek kedvencüknek a feliratkozásért cserébe és időszakos akciókat, kuponokat találhatnak a magazinban.
3. Az áruház vásárlói igénybe vehetik az Online Pénztárca rendszerét a megrendelés leadása során.
Hogyan fizethetem ki a megrendelésem?
Áruházunkban utánvéttel, azaz a csomag átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával a futárnál vagy csomaautomatánál, vagy a megrendelés leadása után kiküldött értesítésünk alapján előre, átutalással is fizethet.
Milyen futárszolgálattal érkezik a csomagom?
Három futárszolgálattal állunk jelenleg szerződésben, GLS, DPD, MPL. A megrendelés leadása során Ön választhatja ki, melyik futárszolgálattal kéri a csomagot.
Kérhetem csomagautomatába is a csomagom?
Igen, csomagautomatába vagy csomagpontra is kérheti a csomagját, így nem kell otthon várni munkaidőben a megrendelését, hanem átveheti akkor a csomagautomatából, amikor Önnek megfelelő.
Kapok értesítést a csomagom érkezéséről?
Igen, emailt küldünk a csomag feladásáról, másnap pedig a futárszolgálat emailben vagy SMS-ben értesíti Önt a kiszállítás pontos időpontjáról.
Házhozszállítással kértem a csomagom, de nem tudom egész nap otthon várni. Mi a teendőm?
A futárszolgálatok a kézbesítés napján értesítik Önt a kiszállítás várható időpontjáról. Amennyiben az nem megfelelő, hívja fel az értesítésben szereplő telefonszámon a futárt és egyeztessen vele egy alkalmas időpontot.
Mennyi idő alatt kapom meg a csomagom?
Raktáron lévő termékek esetében már akár másnap Önnél lehet a csomag, beszállítói raktáron lévő 2-5 munkanap általában mire Önhöz kerül a megrendelése, vagy nehezen beszerezhető termékek esetén ez hosszabb, 8-21 nap lehet.
A megrendelés beérkezése után emailben értesítjük Önt a várható kiszállítási időpontról.
Valami probléma van a csomagommal, mit csináljak?
Mi is emberek vagyunk, hibázhatunk a csomagolás során, illetve sérülhet a csomag a kiszállítás közben is. Ha valami probléma van a csomaggal, kérjük írjon emailt az info@jozsapet.hu email címre, hogy minél hamarabb orvosolni tudjuk a problémát.
Megrendeltem egy terméket, de mégsem kérem, mi a teendőm?
Kérjük, amennyiben mégsem szeretné átvenni megrendelését, jelezze ezt minél hamarabb emailben: info@jozsapet.hu, lehetőleg a csomagfeladás előtt, ugyanis a már feladott csomag esetén nekünk akkor is fizetnünk kell a futárszolgálatnak, ha nem veszi át a csomagot, így az át nem vett csomagok számunkra jelentős anyagi kárral járnak.
Ha Ön már átvette a csomagot, de valami miatt mégsem szeretné a terméket, kérjük jelezze emailben: info@jozsapet.hu és életbe lépnek a 14 napon belüli elállásra vonatkozó szabályok.
Hogyan állhatok el a vásárlástól, ha már átvettem a csomagom?
Önnek a csomag átvételétől számítva 14 napon belül jogában áll elállni a vásárlástól, kivéve
- olyan zárt csomagolású Áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl táp, konzerv eledel, állatgyógyászati termék, higiéniai termék, étrend kiegészítő, csomagolt élelmiszer...stb;
- olyan Áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más Áruval;
Az elállás tényét kérjük jelezze emailben.
A terméket vagy termékeket az alábbi címre szükséges visszajuttatnia: Jozsapet Webáruház, 9730, Kőszeg, Rákóczi utca 28/b
Miután visszaérkezett hozzánk a termék vagy termékek az ellenértéküket, illetve az eredeti (tehát Önhöz érkező csomag) szállítási díját a visszaküldött termékkel/termékekkel arányosan az Ön által emailben megadott bankszámlaszámra térítjük vissza.
Bővebben az elállásról az Általános Szerződési Feltételekben olvashat.
Hogyan tudom értékelni az általam rendelt terméket?
Minden terméknél, a termék tulajdonságainak részletes leírása után lehetősége van értékelni, 1-5-ig pontozni az adott terméket.